center


A public relations-ről

A public relations-rőlÉrtelmezésünk szerint a public relations a kommunikáció, a kapcsolatszervezés és a bizalomépítés közös területein határozható meg leginkább. Olyan környezet kialakítására törekszünk, ami biztosítja a cégazonos belső közvéleményt, segíti a piacok, az üzleti kapcsolatok kiépítését és fenntartását. Meggyőződésünk, hogy az alapvető pr-célok nagyvállalat, kisvállalkozás, önkormányzat vagy civil szervezet esetében is azonosak: kellő ismertség és elismertség, jó hírnév, elégedett munkatársak, biztos üzletmenet.

A public relations értékteremtő munka.

Karban tartja a szervezet kommunikációs csatornáit, javítja a hatékonyságot, korrekt üzleti magatartásra és kapcsolatra ösztönöz. Nem az utólag gyártott stratégiák, a nagyotmondások és a politikai propaganda zavaros világa. Sohasem létezhet önmagában, nem lehetnek egyedi céljai, nem élhet önálló életet. Ennek a sajátos, értékteremtő tevékenységnek a felső vezetésben van a helye.

Nemzetközi felmérések szerint a nagyvállalatok dolgozói, közép- és felsővezetői is úgy látják, cégüknél a feladatvégrehajtás folyamatainak egyszerűsítése lenne a legfontosabb. Ennél csak egy dolgot tartottak fontosabbnak: a hatékonyság növelését.

Ehhez nyújt értékálló pr-szolgáltatásokat tudásával, kreativitásával, partnerei iránt érzett felelősségével és korrekt munkájával a Magellán PR.